Sinu ostukorvis ei ole tooteid

Proovi

Üldised küsimused

Küsimus: Kuidas saab teiega ühendust võtta?

  • E-post: Meie meeskond aitab heal meelel klientide küsimustele vastata ja muresid lahendada. E-kirjadele vastame nende saamise järjekorras ja üritame seda teha võimalikult kiiresti. Walkmaxxi e-posti meeskond.

    Saame anda toodete, kaubamärkide, pressiga seotud ja sageli esitatavate küsimuste vastused kõige kiiremini ja tõhusamalte-posti teel.
  • Telefon: Võid meile helistada ja me aitame sind kõigi küsimuste ja muredega. Telefoni teel on ka lihtne tellida, nii et helista julgesti. Tasuta telefoninumber on +372 6 511 067 (avatud esmaspäevast reedeni kell 8.00–21.00, laupäeval kell 8.00-12.00).

    Vastame kiiresti ja tõhusalt tellimust, kohaletoomist ja tellimuse olekut puudutavatele küsimustele. Ka tellimine on telefoni tel lihtne ja sul ei tarvitse midagi arvutisse tippida.

Küsimus: Kas te pakute kliendituge ka veebivestluse vormis?

Jah, osutame kliendituge ka veebivestluse vormis. Chat vormis klienditugi on avatud tööpäeviti 10:00-17:00 Vastame hea meelega teie küsimustele.

Küsimus: Kas teie juures konto omamine annab mingeid eeliseid?

Seda kindlasti. Ja veel palju eeliseid!

  • Sa ei pea kõiki neid välju tellimisel uuesti täitma ning ostmine käib kiiresti ja tõesti lihtsalt.
  • Saad hakata koostama oma soovide nimekirja ja lisada huvitavaid tooteid lihtsasti oma isiklikku nimekirja.
  • Saad vaadata oma e-posti uudiskirja tellimusi ja neid lihtsasti lõpetada.
  • Saad vaadata igal ajal oma vautšereid ja kuponge ning nende väärtust.
  • Sind teavitatakse eelolevatest kampaaniatest ja pakkumistest aegsasti.
  • Saad kohalikke pakkumisi teiste ettevõtete, nt spordiklubide jms kohta...

Küsimus: Kuidas ma tean, et teie juures on turvaline osta?

Tagame ostu tegemise igal sammul, et see on 100% turvaline. Me austame ka sinu privaatsust ja teeme selle kaitsmiseks kõik.

Palun loe täpsemalt meie rubriike Turvaliste ostude garantii, Turvalised ostud, Privaatsuspoliitika ja Äritingimuste kohta.

Küsimus: Kuidas ma saan toote kohta arvustuse kirjutada?

Toote kohta arvustuse kirjutamine on väga lihtne. Selleks keri lehekülge allapoole ja klõpsa nuppu „Kirjuta arvustus” ning lisa oma kommentaar.

Palun pane tähele, et arvustusi saab kirjutada ainult siis, kui oled sisse loginud. Kui sul ei ole veel kontot, klõpsa selle loomiseks siin.

Palun loe kasutustingimusi, et arvustuste esitamise õiguslike tingimuste kohta rohkem teavet saada.

Küsimus: Kuidas ma saan teie Facebooki lehte laikida?

Saad meie Facebooki lehte laikida, klõpsates siin. Suur tänu!

Küsimus: Kuidas ma saan liituda teie e-posti listiga?

Saad liituda meie e-posti listiga, klõpsates siin. Suur tänu!

Küsimus: Kuidas ma saan teie e-posti listist lahkuda?

Kui sa ei soovi meilt enam e-kirju (pakkumisi, artikleid jne) saada, logi palun oma kontole ja klõpsa rubriigil „Uudiskirja tellimine”, kus saad oma tellimust hõlpsasti halata.

Mõtle aga hoolega järele, sest kui oled otsustanud, et ei soovi meie e-kirju, ei saa me sind enam listi tagasi panna.

Küsimus: Kuidas ma saan saadud kupongi kasutada?

Kupongi kasutamine on lihtne.

  1. Kui oled tellimuse esitanud, näed tellimuse vormistamise esimeses etapis kupongi lisamise kohta.
  2. Kleebi kupongi kood selleks näidatud kohta ja klõpsa nuppu „Aktiveeri kupong”.
  3. Sinu allahindlus kuvatakse automaatselt paremat kätt hinnainfo juures.

Materjalid ja funktsionaalne tald

Küsimus: Milliseid materjale kasutatakse Walkmaxxi jalatsite valmistamisel?

See sõltub mudelist, kuid Walkmaxx kasutab nahka, kummi, tekstiili, ECO nahka ja muid materjale. Huvipakkuva mudeli kohta leiad täpset teavet rubriigis „Tehniline teave”.

Küsimus: Kuidas funktsionaalne tald on tehtud ja mis materjale selles kasutatakse?

Walkmaxxi funktsionaalne tald koosneb eri kihtidest, igaühel neist on erinev ülesanne, mis annab Walkmaxxi jalatsitele nende funktsionaalsuse. Kasutatakse erinevaid materjale, nagu eri tüüpi kumm ja muud materjalid.

Tellimused ja suurused

Küsimus: Kas ma saan oma tellimust muuta või selle tühistada?

Kui soovid oma tellimust muuta või selle tühistada, saada meile e-kiri ja me muudame tellimust või tühistame selle. Pane aga tähele, et kui toode on juba laost välja saadetud, ei saa me tellimust enam muuta. Sel juhul saab selle ainult tühistada.

Küsimus: Milline on minu tellimuse olek?

Uurime hea meelega välja, kui kaugel on sinu tellimus. Kõige kiirem viis selle teadasaamiseks on meile helistada või saata meile e-kiri ja me anname sulle viivitamata teavet.

Küsimus: Minu soovitud toodet laos ei ole, mida ma nüüd teen?

Kahjuks on meil laos ainult teatud kogus tooteid ja kui toode on otsas, ei saa me seda sulle saata. Sellegipoolest aitame sind meeleldi sinu valitud tootele asendustoote leidmisel.

Tavaliselt saame aga sinu valitud toodet juurde tellida, nii et saad selle lõpuks ikkagi tellida.

Sind teavitatakse sinu tellimuse oleku muutustest e-posti või telefoni teel.

Küsimus: Kuidas suurust valida?

Rippmenüü kõrval on suuruste tabel. Suuruste tabel on ka iga toote lehel rubriigis TEHNILINE INFO.

Toodete kohaletoimetamine

Küsimus: Kui palju maksab kohaletoomine?

Kohaletoomise tasu arvutatakse kogu pakendi kaalu ja suuruse alusel.

 KaalHindClub5
Kuller 0-1 5,99 5,99
Kuller 1-2 5,99 5,99
Kuller 2-3 5,99 5,99
Kuller 3-5 5,99 5,99
Kuller 5-10 7,99 5,99
Kuller 10-15 7,99 5,99
Kuller 15-20 8,99 5,99
Kuller 20-25 9,99 5,99
Kuller 25-32 12,99 5,99
Kuller 32-50 15,99 5,99
Kuller 50-75 15,99 5,99
Kuller 75-100 18,99 5,99
Kuller 100-150 22,99 5,99
Kuller 150-200 22,99 5,99
Kuller 200-300 22,99 5,99
Kuller 300-400 22,99 5,99
Kuller 400-500 22,99 5,99
Kuller 500-600 22,99 5,99
    
OMNIVA PAKIAUTOMAAT S 0-1 2,99 2,99
OMNIVA PAKIAUTOMAAT S 1-5 4,99 4,99
OMNIVA PAKIAUTOMAAT M 5-15 5,99 5,99
OMNIVA PAKIAUTOMAAT L 15-30 6,99 5,99
    
OMNIVA POSTKONTOR 0-1 3,99 3,99
OMNIVA POSTKONTOR 1-5 4,99 4,99
OMNIVA POSTKONTOR 1-5 5,99 5,99
OMNIVA POSTKONTOR 5-10 6,99 5,99
OMNIVA POSTKONTOR 10-15 6,99 5,99
OMNIVA POSTKONTOR 15-20 7,99 5,99
OMNIVA POSTKONTOR 20-25 8,99 5,99
OMNIVA POSTKONTOR 25-30 9,99 5,99

Küsimus: Kui kaua võtab toote kohaletoomine aega?

Toimetame kaubad Teieni hiljemalt 3 tööpäeva jooksul, kui ostetud toode/tooted on meie laos koha peal saadaval. Kui kaup hetkel ei ole saadaval, siis kohaletoimetamine 7-30 tööpäeva jooksul. Täpsem info klienditeeninduselt (klienditoe telefoninumber on +372 6580066). Tellitud kauba toimetab Teile kohale Omniva kuller. Juhul kui ostukorvi väärtus on vähemalt 80€ (teiste toodetega kaasasolevad kingitused ei kehti), toimetame Teile kauba kohale tasuta. Samuti on Teil võimalus valitud kaup kätte saada ühest meie kauplusest (NB! Makseviisina järelmaks sellisel juhul ei kehti. Kaupa hoiustatakse valitud poes kuni 14 kalendripäeva).

Küsimus: Kuidas toode mulle kätte toimetatakse?

Tellitud kauba toimetab Teile kohale Omniva kuller. Juhul kui ostukorvi väärtus on vähemalt 80€ (teiste toodetega kaasasolevad kingitused ei kehti), toimetame Teile kauba kohale tasuta. Samuti on Teil võimalus valitud kaup kätte saada ühest meie kauplusest (NB! Makseviisina järelmaks sellisel juhul ei kehti. Kaupa hoiustatakse valitud poes kuni 14 kalendripäeva).

Küsimus: Kas ma saan toote kohaletoomise aega valida?

Võid märkida oma soovi tellimuse märkuste väljale või selgitada seda meie Walkmaxxi eksperdile, kui ta sinuga ühendust võtab, ja me anname endast parima, et sinu sooviga arvestada.

Küsimus: Kas ma pean paki kättesaamisel isiklikult allkirja andma?

Kui pakk antakse üle sularahas makse vastu, pead tõesti toote isiklikult vastu võtma ja selle eest allkirja andma.

Küsimus: Mis siis, kui muudan meelt, kui ma ei ole toodet veel kätte saanud?

Kui oled meelt muutnud, siis teata meile sellest võimalikult kiiresti. Siis saame tellimuse probleemideta tagasi võtta, ilma et sul sellest mingeid lisakulusid tekiks.

Kõikidele meie toodetele kehtib 14-päevane tutvumisperiood, mille jooksul on teil võimalik tootega tutvuta, et veenduda selle sobivuses. Tutvumine tähendab samaväärset kasutust nagu tutvuksite sellega jaekaubandusasutustes enne ostu sooritamist. Toodet on võimalik tagastada, kui see on kasutamata.

14-päevane taganemisõigus ei kehti suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud (nt kosmeetika, pesu, voodipesu, padjad/tekid, lisamadratsid).

Küsimus: Kas tarnite tooteid ka välisriiki?

Kahjuks me välisriiki ei tarni

Makseinfo

Küsimus: Milliseid makseviise te aktsepteerite?

Maksta saad ülekandega internetipanga kaudu, Visa ja Mastercard krediitkaartidega, Liisi järelmaksuga ja sularahas kauba kättesaamisel.

Küsimus: Kas maksta saab ka rahvusvaheliste krediitkaartidega?

Praegu on aktsepteeritavad järgmised krediitkaardid: Visa, Mastercard.

Küsimus: Kuidas toimub maksmine kauba kättesaamisel?

Maksmine kauba kättesaamisel on kõige turvalisem ja lihtsam makseviis. Selleks pane lihtsalt tellimuse summa sularahas valmis ja anna see kullerile kauba kättesaamisel üle.

Küsimus: Kas krediitkaardi või deebetkaardi kasutamine on teie lehel turvaline?

Jah. Me kasutame kõige usaldusväärsemaid partnereid ning sinu krediidkaardimakseid töödeldakse turvalisel lehel.

Turvalisuse kohta saab lähemat teavet meie turvaliste ostude garantii rubriigist.

Kaebused, garantii ja tagastamine

Küsimus: Minu toode on katki, mis nüüd saab?

Kui sinu tootele kehtib veel garantii (said garantiitõendi koos tootega), saada toode meile koos garantiitõendiga, samuti täidetud ja allkirjastatud garantiinõude vorm järgmisel aadressil:

  • kohalik aadress.

Võtame sinuga ühendust ja anname teada, millal on võimalik parandatud toode tagasi saada.

Arvestada tuleb sellega, et ilma kehtiva garantiidokumendita ei saa me remondi kulusid katta.

Küsimus: Kuidas ma saan lasta toodet remontida?

Pärast garantiiaja lõppu soovitame ühendust võtta järgmiste ettevõtetega, et küsida toote remondi hinnapakkumist. Kasutame ise samu ettevõtteid ja oleme nende teenusega väga rahul. Ettevõttega ühendust võttes maini, et ostsid toote Walkmaxxist.

Küsimus: Milline on minu toote garantii?

Kõigile Walkmaxxi toodetele kehtib automaatselt üheaastane garantii tootmisvigade ja toodete funktsionaalsete rikete suhtes. Teavet eri toodete lisagarantii kohta leiad tooteinfo lehekülgedelt. 

Küsimus: Millal ma tagastatud toote eest raha tagasi saan?

Kohalik info!

Küsimus: Kui suur on toote tagasisaatmise kulu?

Toote tagasisaatmiseks tuleb täita hüvitusvorm ja saata see meile aadressil klienditeenindus@studio-moderna.com. Tagastamise veokulu arvutab valitud teenusepakkuja toote kaalu ja suuruse alusel.

Tehnoloogia

Küsimus: Mis on küpsised? Kas ma pean lubama küpsiseid oma veebilehitsejas?

Küpsis on väike andmehulk, mille veebileht saadab sinu veebilehitsejasse ja mis talletatakse sinu arvuti kõvakettal. Kui su veebilehitseja eelistused seda lubavad (enamik veebilehitsejaid on installitud nii, et need lubavad küpsiseid), saab iga veebileht saata sinu veebilehitsejasse oma küpsise. Sinu privaatsuse kaitsmiseks ei talleta küpsised isikuandmeid, vaid kasutavad anonüümseid kordumatuid identijaid. Igal veebilehel on juurdepääs ainult sellele küpsisele, mille nad on sinu veebilehitsejasse saatnud, mitte teiste veebilehtede küpsistele.

Kui jagad arvutit teistega ja sa ei taha, et neil oleks juurdepääs sinu konto teabele, logi kindlasti enne arvutist lahkumist oma kontolt välja. Välja saab logida, klõpsates lehe ülaservas nuppu „Logi välja”.

Rohkem teavet selle kohta, kuidas me küpsiseid kasutame, leiad meie privaatsuspoliitika rubriigist.

Küsimus: Tellimust esitades saan ma veateate, mis ütleb, et on tekkinud viga. Mis läks valesti ja mida teha?

Palun kontrolli, kas sisestasid tellimust esitades kõik vajalikud andmed (ja kontrolli veel kord üle oma krediitkaardi andmed). Väljad, kus andmed on puudu, on ümbritsetud punase joonega.

Vajalik kohalik variant pildist

Kui kõik on korras, kuid sa ei saa ikkagi tellimust esitada, sule veebileht ja proovi uuesti, avades selle uues aknas. Kui see ka siis ei toimi, saada meile e-kiri ja me lahendame probleemi.

Sinu andmed

Küsimus: Mul on uus e-posti aadress, kuidas ma saan oma andmeid uuendada?

Saad oma e-posti aadressi uuendada, logides oma kontole ja klõpsates rubriigil „Uudiskirja tellimine”.

Küsimus: Soovin muuta salasõna. Kas see on võimalik?

Saad oma salasõna muuta, logides oma kontole ja klõpsates rubriigil „Konto andmed”.

Küsimus: Ma ei soovi enam kontot. Kuidas saan selle sulgeda?

Kui tahad oma konto sulgeda ja kustutada kogu seal oleva teabe, saada meile e-kiri aadressil klienditeenindus@studio-moderna.com ja me teeme seda sinu eest.